Facebook Pixel

Nowy operator płatności Autopay

Zmiany dla Sprzedawców.

Mamy dla Ciebie wspaniałe wieści!

Pragniemy poinformować Cię o wprowadzeniu nowego operatora płatności - Autopay, który przynosi liczne zmiany na naszym marketplace.

 

Dlaczego właśnie Autopay?

Naszym celem jest zapewnienie Sprzedawcom jak najlepszych narzędzi do prowadzenia sprzedaży za pośrednictwem naszego marketplace.

Nowy operator płatności, Blue Media, daje możliwość większego wyboru form płatności, przy jednoczesnym obniżeniu prowizji za ich obsługę.
Oznacza to, że zarówno Ty, jak i Twoi klienci, zyskacie na tej zmianie.

 

Co zyskasz dzięki wprowadzonym zmianom?

Dzięki Autopay masz teraz dostęp do szerszego wachlarza metod płatności, co może znacznie zwiększyć Twoją konkurencyjność. Oto, co oferuje:

 1. Karty płatnicze (Visa oraz Mastercard) – zapewniają  dużą  wygodę  dla  Twoich  klientów,  co  może  wpłynąć  na  zwiększenie  liczby transakcji.          

 2. Portfele elektroniczne (Apple Pay, Google Pay, Visa, Masterpass) – nowoczesne  rozwiązanie  dla  najbardziej  mobilnych  klientów, umożliwiające 
szybkie,  bezproblemowe  przesyłanie  środków  pieniężnych,  które  natychmiast  trafiają  na  Twoje  konto.

3. Odroczone płatności (PayPo) – jedna z najnowszych form płatności, która pozwala klientom kupić wymarzony produkt i zapłacić za niego do 30 dni.  
Daje ona dużą swobodę zakupową i pozwala na dokonanie większych zakupów.

Ponadto, nowy operator płatności to gwarancja nowych, niższych stawek prowizji.

Abyś mógł prowadzić swój biznes efektywnie i zyskownie, chcemy zapewnić Ci bardziej przyjazne dla Twojego portfela rozwiązanie.

A to nie wszystko!

Nowy operator zapewnia bezpłatną obsługę zwrotów. Wiemy jak ważna jest szybka obsługa transakcji, dlatego chcemy ułatwić Ci i usprawnić cały proces.

 

Jak będzie wyglądało rozliczenie pomiędzy Twoją firmą a Janachowska.pl?

Jesteśmy dumni z tego, że nowy operator płatności - Autopay, pozwala na jeszcze bardziej efektywne i wygodne rozliczenia między naszymi firmami.

Dzięki zaawansowanym rozwiązaniom technologicznym, wszystkie prowizje związane z dokonanymi transakcjami będą pobierane automatycznie.

Proces rozliczeń jest teraz w pełni zautomatyzowany i przejrzysty. Po każdej transakcji, Autopay automatycznie pobierze odpowiednią prowizję, odliczając ją od kwoty przekazywanej na Twoje konto.

Na koniec każdego miesiąca otrzymasz fakturę na wysokość pobranych prowizji wynikających z umowy pomiędzy nami.

Wszystkie informacje o pobranych prowizjach i przeprowadzonych transakcjach będziesz mógł śledzić w panelu zarządzania, który dostępny jest w Twoim koncie.

 

WAŻNE!: Jeśli nie dokonasz rejestracji w momencie zmiany operatora Twoja oferta nie będzie widoczna na stronie Janachowska.pl

Jak dokonać rejestracji konta u nowego operatora?

     1. Wejdź na stronę https://janachowska.pl/marketplace/account/login/ i zaloguj się do Panelu Sprzedawcy.                                                                        

                              2. Przejdź do zakładki Ustawienia ->  „Płatności, którą znajdziesz w menu po lewej stronie.                                                                                                                          

3. Następnie kliknij w przycisk „Załóż konto w Autopay”, zostaniesz przekierowany na stronę nowego operatora Autopay.                                      

    4. W wyświetlonym formularzu, podaj adres e-mail, nr telefonu oraz NIP i przejdź dalej.                                                                                                       

    5. System rozpozna status prawny Twojej działalności i uzupełni podstawowe dane o Twojej firmie.                                                                                   

    6. Sprawdź poprawność zaciągniętych danych oraz uzupełnij brakujące pola w formularzu.                                                                                                 

    7. Po zapisaniu formularza, jeśli Twoje dane są prawidłowe, potwierdź je i kliknij „Wyślij”.                                                                                                     

8. Jeśli Twoja rejestracja firmy zakończyła się pomyślnie,  na podany w formularzu adres e-mail otrzymasz wiadomość od Autopay.                     

      9. Dokonaj przelewu weryfikacyjnego – informacje o nim znajdziesz w wiadomości z kroku 8.                                                                                              

       10. Jeśli transakcja przebiegnie pomyślnie, Twoje konto zostanie aktywowane w ciągu 2-3 dni.                                                                                                

  Status konfiguracji płatności będziesz mógł sprawdzić w Panelu Sprzedawcy na stronie https://janachowska.pl/marketplace/account/login/.

 

Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami:

e-mail: pomoc@janachowska.pl  

tel. 728 861 702